niedziela, 9 grudnia 2012

Pomysł na mieszkanie

W aranżacji mieszkań najważniejszy jest świetny pomysł. Kiedy go znajdziemy, stworzenie ogólnej koncepcji aranżacji i jej realizacja powinny już przyjść nam z łatwością. Mój blog ma służyć temu, by podawać innym niebanalne pomysły. Inspiracją do stworzenia interesującego wystroju wnętrza może być wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe dodatki. Czasem jeden detal wystarczy, by w oparciu o niego sporządzić pełną koncepcję aranżacji, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się opisywać właśnie takie drobnostki. Elementy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w zdjęciach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie skieruję tego bloga na jeden konkretny nurt, nie staram się być ekspertem, ani nikomu będę niczego dyktować. Cały czas rozwijam swoje zainteresowania, ogarniam inne trendy i pomysły.
Postaram się być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: